Nu drar vi...

upp till släktingarna på bondgården! Eftersom bilen är på verkstan (igen!) har jag fixat hyrbil- en jättehärlig liten VW Polo. Passade på att handla på hemvägen också eftersom det inte är lika smidigt att bo utanför stan och fixa det utan bil. Det gäller att passa på.

Igår när jag kom hem efter jobb stod middagen på bordet och vi hade fått sällskap av grannens golden som inte tyckte att det var roligt att bli lämnad ensam. Runt 22-snåret var lagom att äta middag och till och med voffsingen fick lite energi efter att ha blivit kammad och fick då träna på att gå fint och ordentligt. Försökte sitta ute och läsa men min mörkersyn är inget vidare och vi fick ge oss och läsa inomhus istället.

Nu ska jag hjälpa till att lasta in grejerna vi ska lämna bort i bilen och sedan komma iväg!

Ha en skön lördag i sommarvärmen =)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för besöket! Jättekul tyckte vi. Hoppas ni uppskattade lugnet. Eller kanske fick lite motvikt till stan så ni uppskattar stan ÄNNU mer??? Kramar!

2009-07-07 @ 10:17:45
URL: http://sannaiknopparp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0