Vinterlandskap i skånsk anda

Japp, snön yr rätt bra utanför mitt fönster. Lägger sig gör den inte, det är det inte tillräckligt kallt för. Men det yr omkring ordentligt så länge flingorna befinner sig i luften. Precis som det brukar vara hemma med andra ord! Mindre sugen på att gå ut så jag är glad att jag & Malin traskade bort till lilla Tesco tidigare. Där köpte jag grekisk yoghurt, torkade aprikoser och blandade nötter så tillsammans med müslin har jag min lunch klar. Förvisso ringde B precis, hon var på väg hem så jag hade ändå inte behövt gå ut!

Nu är det lite paus och lunchdags, sedan är det bara att ge sig på ännu mer kognitiv psykologi. Imorgon & onsdag har jag istället nöjet att läsa på hälso-, social- och klinisk psykologi. Nästa vecka är det dags för nya delkurser biologisk psykologi och utveckling/personlighet/intelligens tror jag bestämt det är, metod och statistik kommer jag aldrig bli av med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0