Variation på temat?

God morgon måndag! Vaknade ut till vad som bäst kan beskrivas vara en vanlig vinterdag, lite blåsigt och grått. På det dår sättet då man inte kan titta ut och känna av vilken tid på dygnet det är.

Så här i tenta-tider blir det inte särskilt mycket variation på temat men igår kväll tittade jag faktiskt på matchen mellan sverige och kuba (eftersändning i media arkivet på nätet), tänkte sätta på sverige-sydkorea i bakgrunden medan jag drar igång dagens arbete. Måste hinna plugga på inför tentan imorgon men även handla (vilket jag har skullat göra hela helgen) och leta upp sjukhuset. Ikväll ska jag försöka hinna se Sverige-Spanien men dumt nog är matchen precis i middagen och ser man dem inte live får man snällt vänta några timmar efter slutsignal innan de kommer in i arkivet. Kan förvisso se den imorgon förmiddag, att sistaminuten plugga brukar oftast inte vara en höjdare i alla fall. Sedan är jag ikapp handbolls-VM!

Hursom, hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0