Eget lexikon minsann!

Som jag skrev tidigare, har det gått framåt med studierna idag- SKÖNT! Back in business är ju liksom ett förutsättning nu när tentorna stundar. Går inte riktigt att ta det en "annan" dag. Till tonerna av Abba kör jag på en lite stund till innan det är dags att dra sig bort till matsalen för lite kvällsmat.

Jag har "träningsvärk" på ovansidan av underarmen från badmintonen igår, vad är det liksom?! Förutom att det ett tag sedan jag lyfte skrot, nu när jag själv sagt slipper ni andra göra det :P Det blev ingen promenad idag, vädret brukar vara sämre framåt eftermiddagen/kvällen varför jag var mindre sugen. Nu är det i alla fall mörkt sedan ungefär en timme tillbaka, så tönn är jag inte att jag får för mig att gå i parken efter mörkrets inbrott.

Förresten, den som behöver roa sig lite kan googla skånskt lexikon! Jag ägnade bara liiite tid åt det, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0