Tyst som i graven...

...är det här just nu! Har på lite tyst musik för att komma igång med dagen annars skulle man kunna tro att endast jag är vaken men det är faktiskt inte riktigt sant, Jim är också uppe. En regnig tisdag förmiddag är vad jag vaknade till idag. Har varit borta och ätit frukost med Jim- müsli och ett knäckebröd med stekt ägg på. Nu är det banne mig slut med att äta bacon eller bönor till frukost, tiderna går ju mot sommaren! Även om det förvisso är något svårt att föreställa sig det nu. I alla fall så har take away muggarna kommit tillbaka borta i matsalen- I like! En totalt onödig sak egentligen men jag tycker ändå att det är gott att ta med mig en kaffe därifrån annars blir det ofta att jag får sluka kaffet. Hoppas nu bara att det inte är ett tillfälligt inslag.

Nu får jag se till att komma igång med dagens pluggande och inte slösa bort mer tid! Sedan lovar jag att bli bättre på att ta lite bilder med mobilen att lägga upp här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0