Tappert försök

Promenerade bort till ASDA i det sköna vädret för att köpa på mig make-up remover, bomullspads & lite lotion. Det blev en lotion med lite sommarglow, får se hur den fungerar för just nu känner jag mig mer än lite blek.  Jag fick sån lust till att ligga ute och läsa på gräsmattan- precis som om sommaren. När jag kom tillbaka var det precis vad jag gjorde! Bryggde lite kaffe och slog på termosen, satte på mig skidjackan och gick ut och lade mig på en filt. Nu var vädret kanske lite förrädiskt, kanske inte riktigt så skönt som jag hade tänkt mig mest på grund av vätan som trängde upp från marken. Låg där en stund i alla fall men ja, det är ju en bit kvar till sommaren ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0