Tänker hoppa över rubriken...

Förutom besöket borta i baren igår kväll, är det lite variation på temat. Det är som sagt ett monotont tenta-plugg som gäller tills nästa torsdag. Börjar dock känna av förkylningströtthet och irriterar mig själv med att hosta. Tänkte dock avhålla mig från att dämpa ner belysningen och krypa upp i sängen (läs: soffan) för kvällen ett tag till men LÄNGTAR! Tjuvade lite och satte mig i sängen med kriminologi boken men nu är jag tillbaka vid skrivbordet.


Förmodligen på grund av en annalkande förkylning är humöret inte på topp, är på lite allmänt dålig med mig själv. Det finns säkert dem som har det värre men det hjälper ju inte mig. Ungefär som att tro att barnen i Afrika blir mer mätta för att jag äter upp all mat på tallriken. Vilket jag inte gjorde för portionen var för stor (som den alltid är) och maten föll mig inte riktigt i smaken av någon anledning. Alltså ska det bli skönt med en natts sömn känner jag, ska passa på att duscha ikväll tror jag så slipper jag gå upp riktigt lika tidigt imorgon. Förhoppningsvis hinner jag även prata lite med mamma innan vi båda dimper i binge, de känner sig inte överöst fräscha de heller har jag förstått. Sedan åker mamma på jobberesa i ett par dagar och då kan vi ju inte prata eftersom vi uteslutande brukar hålla oss till msn och skype.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0