Starkare mot slutet av dagen

Det blev en arbetsdag till slut i alla fall. Särskilt eftersom jag åkte in till biblioteket för att hämta ut några böcker efter middagen. Sedan har jag suttit och legat om vart annat inne på Beckys säng och läst kriminologi. Nu har klockan redan hunnit bli tjugo i elva så den lilla planen vi hade om att kanske titta bort i baren får nog vänta till en annan dag eftersom de brukar stänga runt 23-snåret. Tror ändå att jag ska ge mig för dagen, hade visserligen kunnat sitta och plugga ett bra tag till eftersom jag inte känner mig särskilt trött i huvudet. Fast det får noga räcka för idag i alla fall. Ska strax släcka taklampan, tända lite ljus och sedan sätta på något att se på datorn. Egentligen hade det varit mysigt med en kopp kaffe men jag är inte säker på att jag är sugen egentligen, det är nog mera tanken som lockar. Hmm, dessa värdsliga beslut!


Sov så gott i alla fall, som sagt lär jag vara uppe ett tag ännu men har nästan beslutat att arbetsdagen är över! Det påstås ju att man ska sluta medan man är på topp och inte vänta tills man är helt slut. Jag kör på det ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0