OBS!!! Besöksinfo

Jag och M sitter och räknar på vår budget och kollade då även vad det kostar att ta oss hem till påsk. Var för sig och utan att ha diskuterat detta men "great minds think alike" påstår de ju! Hursomhelst slog det mig nu att om det är någon som tänker komma över så boka för allt i världen inga flygbiljetter utan att höra av er. Den enda anledningen är nämligen att ni i så fall ska få inloggningsuppg till ett bonusprogram av mig. Ni bokar biljett i mitt bonusprogram men i ert eget namn och betalar naturligtvis med era egna pengar :P. Dock kommer detta innebära att det blir något billigare att flyga- speciellt i längden, som när man drar clubkort i mataffären. Detta är kanske inte aktuellt överhuvudtaget, eller inte än på ett tag men eftersom jag kom på det nu tyckte jag det var lika bra att slänga upp det här på bloggen och hoppas att alla får läst det (och kommer ihåg det om det blir aktuellt!)

Nu, lite kaffe och åter till studentåtagandena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0