Mindre roligt

Matchen mellan Frankrike-Sverige i handbollsVM är då sannerligen inte rolig för en svensk att se. Sverige har som bäst haft 5 mål upp under andra halvleken....men men, det är 10 minuter kvar. Bollen är rund och allting kan hända som så många idrottare fyndigt brukar svara media.

Utgången ikväll får bli en annan kväll, idag nöjer vi oss med att gå bort och ta något att dricka i baren. Först ska jag se klart matchen och lägga mig att läsa lite! Tända lite ljus & mysa en stund =) Jag har ju en del glas, skålar och även några ljusstakar som jag vill ha över till Liverpool. Speciellt efter sommaren när vi har ett ordentligt boende. Men imorgon tänkte jag åka in till stan och leta en skrivbordslampa- vem vet, jag kanske fyndar något annat också. Är dock lite avvaktande med allt vad dekorationer heter eftersom jag ju inte vet hur det kommer se ut efter sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0