min fredag

En del har hant idag. Nagra nya forelasningar har dragit igang - forvanansvart bra om jag ska vara arlig. Och det ska man ju helst. Speciellt forelasaren i Psyc 102 (mest pyskodynamik och analys) var superharlig!

Jag har ordnat med min nya laptop, darav det engelska tangentbordet men jobbar pa hur jag ska kunna skriva med svenska bosktaver har. Just nu haller jag pa att snabb-frascha til mig, vi ska ga bort och ta en drink sedan ar det film som galler har. Ville dock passa pa att snabbt beratta att det tyvarr inte blev ngt med huset, det hyrdes ut innan de andra hann titta pa det =(

Ha en skon fredags kvall, jag aterkommer forhoppningsvis med en lite mer utforlig berattelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0