Lunch avbrott

Jag är hemma på lunch och passar på att kolla igenom Powerpoint presentationen över eftermiddagens föreläsning. Den här terminen ska vi läsa biologisk psykologi, dvs. farmakologi, anatomi, fysiologi och även djur kognition. ME LIKE! Ja, förutom de där med djur kognition som låter lite mindre spännande men jag vet att Mamma sagt tidigare att det kan vara förvånansvärt roligt. Vi får se med andra ord. Efter föreläsningen får jag nog springa in en snabbis på biblioteket verkar det som och hämta ut kursböcker- ingen rast och ingen ro! Den här terminen ska jag således bry min hjärna med biologisk psykologi (säkert aktionspotentialer igen! Snabbnummer till Gert, Fridas pappa, som ställde upp när IB underhöll oss två med detta!), utveckling/personlighet/intelligens, brottsprevention & bestraffning samt metod & statistik som alltid.

Förresten har vi bokat in en husvisning nu på torsdag, det ska bli superroligt och vi är alla uppspelta. Eller ja, för att vara ärlig är dem mest alla vi tjejer som är uppspelta medan killarna är lite coolare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0