Lazy sunday

Jag sitter mest och väntar på att klockan ska bli 10.30 så att jag kan gå bort och äta frukost. Just söndagens sena frukost tid har jag aldrig riktigt vant mig vid. På lördagar är det frukost mellan 09-10.00 vilket är mer lagom, särskilt om jag ska duscha innan jag går bort. Beckys pojkvän skulle ta med sig sin bil hit nästa helg så då har vi planerat att åka till IKEA! Alltså kan jag köpa blommor och skrivbordslampa där istället, denna uppgift är alltså för tillfället struken från listan med to dos. Idag behöver jag alltså bara bort till ASDA och köpa bomullspads  och lotion som jag glömde köpa när Malin och jag gick bort till stora Tesco.

Senare idag spelar sverige match i handbolls-vm redan 15.30 engelsk tid. Samtidigt är det derby mellan liverpool-everton och förhoppningsvis är det då bra stämning borta i våran bar. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu, det är det som är så skönt. Behöver inte planera någonting utan kan bara gå bort om vi känner för det när klockan väl är 16.00. Fram till dess har jag böcker att läsa, streamtv och även några dvd:er som jag lånade av Ella igår. Just nu är solen framme, kanske blir det en stärkande promenad borta i parken också. En soft söndag alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0