Hemma igen

Är hemma igen efter ultraljudet på armen, sjukhuset skulle skicka ett svar tillbaka till läkaren som beställde ultraljudet på studenthälsan. Efter vad han sade till mig var det ingen senknuta men istället en vanlig fettknuta som förmodligen inte behövde åtgärdas alls i hans mening. Åsikt nummer 3 alltså men han är den enda som faktiskt gjort annat än klämt så det känns rimligare att gå på det. Antar att jag får besked per post om någon vecka eller så.

Passar även på att lägga upp lite bilder från dagen som gått. Försökte ta ett foto på de alla väderspratten som den engelska väderleken bjudit på men det gick mindre bra. Det har blåst, regnat, snöat och haglat!


Dagen började så här med min korallfärgade cardigan


Fick vara lite smart så att jag slapp sitta halv naken på sjukhuset. Cardiganen åker ju lätt av, den fick bli av och istället piffas min svarta t-shirt nu upp av min fina scarf. Rea på vero moda om jag inte missminner mig.


Närbild på scarfen.

Idag blir det tydligen lite tidigare middag, vi skulle ner om redan 10 minuter. Middag 17.30, det är i min mening snudd på hädning men låt gå för idag. Om jag åter hyfsat fort (dvs. kort kö) hinner jag nog se andra halvleken på handbollen. Annars får jag väl vänta och se den imorgon förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0