Happy Friday!

Den här veckan är det helg tidigt, en "riktig" helg i bemärkelsen att jag är helt ledig. Än så länge har jag inte åstadkommit särskilt mycket med dagen. Såg lite av Arn filmen imorse, åt frukost med Vincent och när jag kom tillbaka lade jag en ansiktsmask som fick verka medan jag fönade håret! Städerskan hade dessutom diskat min disk från igår kväll, 2 muggar & 2 glas men ändå en trevlig överraskning =)

Hade tänkt mig att jag ska leta runt bland husannonser nu på förmiddagen och sedan jaga ut Malin till stora Tesco. hade kunnat gå till ASDA också men till tesco är det ca 20 minuters promenad och dit har jag medlemskort så på det viset blir det 3 flugor i en smäll!

Hoppas ni har en skön fredag, jag softar runt i trygg förvissning om att det faktiskt inte finns någoting jag förväntas göra tills på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0