Halvtid

Höll nästan på att skriva att nu är jag rastad och matad men riktigt så illa är det inte. Däremot har jag varit borta en snabb sväng i matsalen och ätit middag, även idag bakpotatis fast med en salig blandning att ha i. Riktig Petra-stil alltså. För första gången någonsing var jag oartig och lämnade bordet innan de andra var klara men vanligtvis blir vi sittandes en stund. Nu ville jag ju gärna se matchen så jag ursäktade mig och sprang tillbaka, hann precis se de avslutande 2 minuterna. Har alltså sett nationalsångerna till och med 3-0 samt de avslutande minuterna i första. Men sverige leder ju så allt är som det ska.

Det kan kanske till och med bli ett roligt mästerskap för svenskar även om jag personligen hade tippat på att de skulle behöva något år till. Å andra sidan så är ju spanien det första "ordetliga" motståndet hittills, ja om man inte räknar de rumänska domarparet då förstås P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0