Go'natt!

Det blir kanske inte så många inlägg här på bloggen medans jag befinner mig hemma i Skåne. Förlåt, förlåt men det är ju så mycket annat som ska hinnas med och rutinerna ser ju lite annorlunda ut. I vanliga fall har jag nästan alltid laptopen på när jag är hemma men så är absolut inte fallet här. Tänka sig att jag har varit tillbaka i 2 veckor redan och att vid den här tiden nästa vecka är jag i Liverpool om allt går som det ska, jag glider så lätt in i båda "världar" märkte jag nu under julen.

Dagen har varit lagom slö som sig bör under söndagar. Den senaste veckan eller så har jag varit hyfsad disciplinerad och tentapluggat, idag tyckte jag att det gott kunde få vara vilodag. Istället tittade jag på Harry Potter imorse, har den på hårddisk, sedan så jag lite av sveriges handbollsmatcher, var och handlade, läste en bok och nu fastnade jag alltså slutligen framför datorn.

Hoppas att helgen varit skön och att ni får sova gott! Jag ska återgå till att zappa mellan alla boxerns kanaler med en dåres inställning. Ni vet den där tron på att det helt plötsligt ska dyka ut ett bra program fastän man kollat igenom alla kanalerna minst 5 gångern, de senaste 2 minuterna. Hursomhelst, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0