Godnatt!

(Hur många gånger har jag haft den rubriken?)

Äh, det blev ingen bio. Ska man nu ändå lägga 100kr på en biljett så får det ju vara på en film som åtminstone i förväg låter lockande. När filmerna låter hysat okej väntar i alla fall jag tills jag kan hyra dvdn/se den på tv eller eljest komma över ett gratis exemplar. Istället sitter jag nu och tittar på Rejseholdet/Mordkommissionen som jag inte har sett på ett bra tag. Nu när tiden rinner iväg känns det ju lite onödigt på något sätt att "bara" gå och lägga sig. Till på köpet känner jag mig inte så trött, får väl be mamma att komma och lägga sig i soffan. Då brukar jag alltid kunna slappna av och somna på momangen!

Middagen tills imorgon är redan ordnad, det blir gryta. Så imorgon är det bara till att koka lite ris så är det serverat- alldeles utmärkt! Istället kan jag ägna dagen åt att införskaffa lite smink som behöver fyllas på, lämna böcker på biblioteket, tentaplugga och ta emot lite inplanerade besök =)

Sov så gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0