Fredag!

Det gick ju bra det här med att komma in i de gamla bloggrutinerna, eller kanske inte! Som sagt blir det ju inte riktigt samma sak när jag inte sitter vid skrivbordet.

Tiden rinner iväg nu och snart är juluppehållet till ända. När jag kommer tillbaka är det förutom tentorna en hel del på listan över saker att göra. Allt från mindre praktiska göromål som att fixa en skrivbordslampa till att ordna med praktiken inför sommaren. Är även lite sugen på att hoppa på ett volontär projekt som innebär att ca 1 dag i veckan arbeta med en autistisk kille. Tror att det kan vara en nyttig och lärorik upplevelse. Frågan är ju bara om tiden räcker till....

Idag är det hursomhelst fredag, ser jag åtminstone i almanackan! Planerna för ikväll är en god och fruktansvärt onyttig kebabtallrik, och jag vet hur kebabkött görs men det förändrar inte att jag tycker att det är gott! Sedan ska vi se om det inte finns något roligt på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0