En ny dag!

Oj, vad skönt jag sov inatt! Efter bion pratade jag lite med mina korridorsgrannar men drog mig sedan in för att varva ner i "soffan" med lite "tv", dvs ligga på sängen och leta upp en film på nätet/catch-up. Som tur var släckte jag ljusen och tog av sminket för som jag slocknade.

Idag vaknade jag till en solig vinterdag, hade gärna velat skriva vårdag men det går ju inte för sig i januari. Vaknade rätt så sent, mitt på ljusa dagen med min standard men efter en trevlig frukost där vi blev sittandes länge och snackade är det dags att ta itu med pluggandet. Jag känner mig inte alls nere och jag tror nog att det kan bero på de 9 timmars sömn jag fick inatt. Alltså, jobb några timmar sedan ska jag utnyttja de fina vädret genom att ta en prommis i sefton park. Förresten har jag och några andra tjejer på att börja spela tennis/badminton som vi ju har möjlighet till här ute på hallarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0