En endaste kvar

God morgon! Eller ja, förmidddag då men engelskan skiljer ju inte på morgon och förmiddag, här verkar det vara morgon fram till middag. Hur som har jag varit uppe ett tag och bläddrar igenom min papper för sista gången. På ett tag i alla fall...Fick med mig Ella & Caitlin upp till frukost men de har stupat tillbaks i säng. Jag gör som i förrgår, inget eftter 11.45, tror det fungerade. Sedan har jag fått reda på att 50/80 frågor är på klinisk psykologi- BRA!!! Förmodligen det jag kan bäst och tycker är roligast. Kan jag de frågorna vet jag ju i alla fall att jag är godkänd =)

Var det förresten någon annan än jag som tyckte att matchen igår mellan Sverige-Kuwait var tråkig och hafsig?! Danmark-Egypten började lite bättre men när danskarna drog iväg var det inte heller mycket att se. Hade på handbolls-vm som bakgrundsljud, hade tröttnat på både iTunes & webbradio men jobbade faktiskt! Nu är det sista rycket, ska bara bestämma mig för om jag vill ha en kopp kaffe eller inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0