*beep* !

Har inte varit något vidare disciplinerad med tenta-plugget idag heller. Note to self: ta itu med det, NU! Fast först ska jag nog ta mig ett äpple, det där med att bli hungrig när middagen inte är långt borta är ju lite knepigt. Dumt att äta för mycket men samtidigt är kanske ett mellanmål på sin plats. Resterna av gårdagens hallonpaj?! Det är ju bär i =)

Har försökt leta upp ett företag där jag kan hyra in mig i en container. Behöver få över glas och skålar till england men det är inte precis något man packar ner i flygbagaget. Hittade dock inget sådant företag så börjar nu bli smått frustrerad! DEt är nu jag önskar att jag inte hade lovat mig själv att inte svära. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0