ARGH!

Jag blir galen! Jag har ägnat dagen åt att skriva sammanfattning av en textbok. För cirka en timme sedan fick jag ett felmeddelande om filtillståndsfel. Jag provade att öppna upp det paå alla sätt och vis, mamma och jag funderade nämligen på om man skulle kunna ta sig runt detta på något vis. Jag kan förvisso öppna dokumentet igen men det ser ut som om jag skrivit det hela i wingdings! Samtidigt verkar det ju konstigt att word ska klydda, kan det fortfarande ha med datorn att göra?

Becky behöer inte sin laptop just nu och hon var snäll nog att låta mig låna den ett tag så att jag åtminstone kan skriva in dagens arbete, något hafsigare & stressar men i alla fall.

Om ni undrar över att jag ändå skriver med svenska bokstäver kan jag meddela att jag tog fram dem från words symbollista och har lagt dem längst ner och kopierar och klistar in =) Fiffigt, än mer fiffigt när jag begriper hur man använder snabbkommandon, inte bara i word utan även har och i msn.


Teknik i all ära, skit när den inte fungerar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0