Ar jag fardig snart da?!

Vaknade till en nagot gra tisdag, det blaser visserligen inte men temperaturen kan inte ha kampat sig langt over 0-gradigt. Annu har jag inte borjat med dagens jobb (tror jag ska agna mig at uppsatsen idag, eller om jag ska studera in forelasningsmaterial & gora uppsatsen i helgen hmmm. far se hur det gar) men har dock hunnit med lite annat smatt och gott. Som att ata frukost, diska upp efter igar- malin var over och blev bjuden pa varm choklad = 3 muggar att diska (oh!)

Planerna for dagen ar att jobba nagra timmar framover sedan ska jag och Malin gora pannkakor till lunch! Kanske hinner jag jobba lite till innan det ar dags att aka in till gymmet och trana. Det ska forresten oppna ett gym langs Smithdown Rd som jag tankte kolla in till efter sommaren. Ikvall ska det sla pa stort, vi ar bjudna pa en fodelsedagsfest utan att egentligen kanna personen i fraga och med all hjartans dag hyper tankte aven vi ata pa restaurang men gor det ikvall istallet! Mycket mer tror jag inte hinns med idag och imorgon ar det fredag. Manga aker hem redan idag och haller helg men for de flesta av oss som ar har for att faktiskt lasa till en examen tror jag sallan att helgen betyder riktig ledighet. Inte for mig i alla fall. Varen for ratt mkt jobb med sig; uppsatsen den 2mars, forskningsrapporten 27mars, sluttentor maj/juni och mellan det sa klart de vanliga "vecko"-bordorna. Sedan maste jag aven samla mina EPR (forskningspoang) och ordna en praktikplats till sommaren. Vad jag gor om dagarna? Mest forsoker jag att inte glomma bort ngt :P Ibland undrar jag om jag stigit in i ett svart hal. Kandes som att jag var langre in i forra semestern innan det var dags for uppsats. Men, men i den har takten ar jag fardig psykolog snart nog =)

Jag sitter har lite smastressad over att klockan redan hunnit bli 10.00 utan att jag kommit igang nar jag vet att jag inte kan sitta langre ikvall. Jamfort med de andra som inte har stigit ur sangen annu! Nu ar det nog dags att komma igang med dagen och sluta planera infor den =)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Har du inte lärt dig snabbkommandona än??? Du tröttar ju ut en hårt arbetande hjärna här...Hrrm

2009-02-12 @ 11:42:07
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0