ny dag med nygamla goromal!

God morgon onsdag!

Det ar skont att ha huset ordnat, de senaste 2 dagarna har jag hunnit foga mer an att springa mellan universitetet och husvisningar (naja detta beror kanske liite pa att bussarna forsenas av vagarbete). Jag satsar pa arbetsro idag och imorgon. Ska ata frukost, slanga in en dyr omgang tvatt och sedan LASA, LASA, LASA. Huset hade forresten en relativt ny tvattmaskin = krav! Med allt prat om hus ar jag pa lite stadhumor men det gar ju inte, ska dock passa pa att dammtorka lite.


Nu forst vantar frukost!


Kommentarer
Postat av: Mamma

En aning svårt att tyda vad du menar. Fogar, ja det är väl mellan kakelplattorna då. Stadhumor, fick läsa flera gångern innan jag fattade, nåja jag ska väl klara av detta också. Tyvärr, det blev inget av lägenheten, katter är förbjudna. Förresten jättegrattis till huset, ser fram emot lite bilder. Har du några?

2009-02-04 @ 09:48:04
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0