mmm!

Jag har tyvärr inte lärt mig snabbkommandona ännu, som sagt- kan någon hur man gör så hör er! Vill ju inte trötta ut stackars studenthjärnor i onödan utan skriver det här inlägget i word.


Kom precis tillbaka från M där vi ordnade en pannkaks-lunch. Tydligen firar de pannkaksdagen här som vi firar våffeldagen men det var inte därför vi gjorde det. Ska se sista kvarten av Midsumer Murders och sedan jobba någon timme till. Sedan tänkte jag ta mig en uppfräschande dusch och göra mig i ordning för ett trevligt restaurang besök någonstans längs Allerton Road.  Som sagt är det ju sedan födelsedags-fest med planerad utgång som är planen. Hade jag inte vetat batter hade jag kunnat tro att det var helg :P


Förvisso är det inte samma snöväder i Liverpool som det verkar vara hemma men jag måste ändå få gnälla lite på vintern som jag är rätt trött på-grått, trist och kallt! Tänk när det går att vara ute och faktiskt njuta av de sträckor man ska ta sig mellan, eller gå ut och sitta på gräsmattan en stund när det pausas i studerandet!


Idag har kanske inte varit den mest motiverande dagen sett till hur mycket (eller rättare sagt lite) jag fått gjort men det är ju så ibland. Tror jag ska nöja mig med instudering och lämna uppsatsen till helgen! Hoppas ni haft en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0