Konsten med "bara" lite till...

Nu sitter jag här och skjuter upp att korrekturläsa min uppsats. Deadline är först på måndag men jag hade tänkt ha den klar och inlämnad imorgon- ha den ur händerna liksom. Jag ska börja på det snart så att jag kan ägna mig åt lite "vanlig" instudering. Den 19 mars är det SPSS tenta och den 27 mars ska forsknings rapporten vara klar. Där emellan har jag även lite gäster på besök så för att slippa panic-plugg innan tentorna i maj gäller det att jag håller farten uppe.  Ska som sagt börja SNART!


Bara  för att det är lite roligt surfade jag in på GeorgJensens engelska online butik, oj oj oj vilka priser de tar. Men mycket fint - måste faktiskt erkänna att den stilrena (nordiska?) nog tilltalar mig mest. Kanske för att jag växt upp med den?!  Har faktiskt för mig att de sålde produkterna eller liknande "billigt" på Kastrup. Kan se där om jag hittar ngt fint och klassiskt som jag kan använda i huset men som även fungerar längre fram.


Okej- nu ska jag verkligen komma ikapp mig själv här och läsa igenom uppsatsen!

Ha en skön torsdag - nu är det snart helg! Och veckorna de flyger iväg...sommarlängtan! Snart åker piratbyxorna på och jag har faktiskt planer på att låta lite flipflops samt ett par ballerinaskor flytta in i min garderob så lite shopping måste planeras in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0