IKEA del 2

Ahh, hade for mig att datorn hade bluetooth och jag hade ju ratt. Det var bara tt klicka pa en knapp for att aktivera installningarna. Nu kommer alltsa bilderna fran ikea besoket.


Vantar pa att bestalla mat, Malin & jag var lite svenska och smet fore i kon till de andra som inte var lika faschinerade av att strosa genom hela ikea.


Nastan som hemma, bortsett fran att jag inte ater Mamma Scans utan mormors kottbullar och da med mer an en tesked lingonsylt.


lingonsaft! Det var sa gott, langesedan jag drack det sist. Apropa goda smaker fran nar jag var mindre, om nagra veckor har de pannkaksdagen har (ung som vaffeldagen) vilket fick mig sugen pa frasiga vafflor och/eller pannkakor. Ska definitivt ata det i pask =)





Vad tycks om mina inkop?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser mysigt ut.

2009-02-01 @ 19:05:42
URL: http://petragron.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tja, som hemma. Trist med huset, ni måste kanske bli "agressivare", tycks som om de går åt som smör i solen (som lyser med sin frånvaro)

2009-02-02 @ 21:28:15
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0