Grattis från avstånd!

IDAG SKINER SOLEN! Äntligen tycker jag och ignorerar rösten från radion som lovar skurar, eller ja det ser förvisso ut som att det tornar upp sig lite gråa moln men inte än! Under frukosten drömde vi oss bort till sommaren lite grann, stanna till på gräsmattan och dricka upp kaffet, kanske till och med gå ut bara för att dricka kaffe. Naturligtvis tänkte vi ju också på en grill på baksidan av huset. En ljummen kväll grillat och en kall öl efter en dag på universitetet. Vänta, var var det nu jag bode- just det England! Ngn sådan kväll ska väl ändå stå att finna, det kan ju inte vara mycket sämre än Sverige.


Tillbaka i verkligheten dröjer det ngra månader ännu, jag får nöja mig med uppehåll och dagens planering. Ska till ASDA och handla lite nödvändigheter samt fila på uppsatsen och möjligen läsa in mig på krim samt biopsykologi. Ikväll är det championsleague så kanske går vi över till baren för lite Liverpool fotboll.

Sist men inte minst passer jag på att önska lillasyster en HäRLIG födelsedag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0