God planering

God morgon tisdag! Fast aven denna dag bjuder pa gratt och trist vader- langtar tills jag kan ga i varklader och njuta av att vara utomhus.

Uppsatsen borjar ta form, skont eftersom jag fortfarande har 1 vecka pa mig att skriva klart den. Just idag ligger forst nagra timmar pa universitetet pa schemat, sedan far vi se vad som hinns med i eftermiddag. Skulle egentligen behova ner i stan och fixa harfarg samt inom ASDA och kopa deo +yoghurt. Eller kanske far se mest vad som orkas med for jag ar lite smaforkyld, kanner att halsen haller pa att grotta till sig men med lite tur forsvinner de kanske av sig sjalvt!

Nu ska jag bara borsta tanderna sa ar jag fardig for dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0