God morgon!

Här i samhället vilket utgör hallen är det mäkligt att trots att klockan är 08.00, känns det som att jag vore uppe i ottan. Kanske inte så mycket för egen del men resten av stället sover förutom jag och några andra själar som prioriterade frukost framför några extra minuter i sängen.


För egen del kan jag väl också känna att det ska bli skönt på sätt och vis att kunna starta dagen när jag vill, till skillnad från när vi bestämt om frukost.


Hursomhelst ska jag in till universitetet och förhoppningsvis förskansa mig lite mer kunskaper i kriminologi, sedan ska jag göra något så roligt som att köpa pärm plus register, fylla på mobilen, tvätta (så illa tvungen för att få bort fläcken som handtvätten inte rådde på). Sedan är det en motionsrunda och plugg som gäller för min del!

Hoppas ni har en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0