...

Några  andra filmer....har hört att Marley & Me ska vara en trevlig slö-film, En Ung Victoria vill jag se när den kommer ut och sedan finns det He's Just Not That Into You och New in Town, båda i chic-flick filmer genren.  Vicky Cristina Barcelon var förresten ett bra film val, för det HUMöR vi var på igår. Helt rätt film men kanske inget att rekommendera hursomhelst, den hade en speciell känsla om jag säger som så.


Lite besviken är jag allt på vädret, gick upp till vad som såg ut att bli en strålande dag. Nu är det grått igen =( Det känns lite i benen att jag sprungit en hel del på asfalt, ja förutom i torsdags då när jag var på gymmet för ett step-pass. Tyvärr blev det inställt och jag besökte istället ett " Legs, bumb, tums" pass. DåLIG IDE!!! Det var något av det mest oinspirerande jag gjort i träningsväg på år! Kändes som hämtat från före Susanne Lagerfelts (heter hon det?) tid. I alla fall, jag hade tänkt mig en tur i solskenet men det får bli en runda som vanligt. Och jag tänker INTE skriva upp mig på D&R runners imorgon bitti även om jag mycket väl kan jogga på samma tidpunkt. Än så länge har det sköna i att springa tillsammans gått mig helt förbi. Halva poängen för mig är ju just att jag inte behöver tillgodose eller ta tillvara någon annans behov. Jag springer när jag vill, var jag vill, hur länge jag vill. För att inte tala om i min takt.


Nu ska jag i alla fall få undan lite jobb, kriminologi först och sedan uppsatsen!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Läste boken "Marley och jag" igår. Jag skrattade så jag grät o längtar verkligen tills den kommer på bio här.



Sorry sis´, vi (läs jag) var upptagen med att fota och tvinga mamma att gå igenom bilderna med mig.

2009-02-21 @ 18:57:49
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: mamma

Massor med gnäll, det ÄR nyttigt med kniiip

2009-02-21 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0