Wavertree Dog Attack Death

För en liten stund sedan avbröt jag dissertationsskrivandet för att laga lite middag, det blev köttfärssoppa. Väldigt gott, billigt och snabblagat.

Väl tillbaka surfade jag in på BBC News i väntan på att Lewis skulle börja på tv. PÅ BBCs hemsida hittade jag en nyhet om en liten pojkesom blev anfallen av en kamphund precis här i närheten igår natt. Även om det är svårt att se förbi hinder i sin egen vardag och i sanning få perspektiv på tillvaron väcker det ju en tanke om att det kanske inte är så farligt trots allt att ha för mycket att göra. Trots allt vet jag ju då i alla fall att jag bortom alla tvivel är i livet. Artikeln om dödsöverfallet kan ni hitta HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0