tittut!

Som jag hoppas att ni alla förstår, så är det väldigt mycket jobb som ska bli klart just nu. Det är nog lite så till mans kan jag tänka mig, julen är ju inte bara en festhögtid utan även en tid för massa deadlines och avslut. ositivt det här året är ändå att det känns som att jag begriper statistiken, hur jag ska få fram mina resultat och vad den genererade statistiken betyder. Om sedan kvaliteten är nämnvärt förbättrad återstår väl att se men nja är känslan. Jag nöjer mig med avsaknaden av uppgivenhet och känslan av total obegriplighet!!

För tillfället ligger jag bra till i planeringen men det har krävts långa dagar de senaste veckorna. Idag tänkte jag bryta lite tidigare eftersom Becky hittat ett program om demensvård på tv som hon tipsade mig om. Middagen står på spisen, het laxgryta, och klockan 21.00 (mindre än en timme alltså), är det jag som stänger geniverkstaden för dagen och varvar ner.

Om jag hinner ska jag försöka lägga upp försök till studentLIV vi gjort den senaste tiden. Försvinnande få måste erkännas, med tanke på att studenter ju ska vara oansvariga jäklar som inte gör annat än festar och super för statens pengar...not so much!

Kommentarer
Postat av: Mamma

En fråga från livscoachen;

Vad händer om du istället nöjer dig med den positiva känslan av know-how?

2009-12-11 @ 12:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0