Tiden är ur led

Klockan är snart 02.00 och jag är urpigg. Det är inte bara det att jag inte kan somna, jag är inte det minsta trött. Just nu sitter jag och debatterar med mig själv om jag ska jobba lite (borde få hjärnan att stänga ner om inte annat. Lika bra att få lite gjort när möjlighet ges) eller sätta på en film och forstsätta försöka. Nackdelen med att smida så länge järnet (hjärnan, fattar ni? Vad kan jag säga, 02 skämt är rätt torra) är att jag ska upp strax efter 06.00 imorgon och har planerat att köra på hela dagen och en bra bit in på kvällen med tentaplugg och dissertation.

 I alla fall, jag har gjort en mugg hot squash- kanske kan den få mig sömnig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0