December månad!

God morgon december kan jag kanske inteskriva längre, det får bli förmiddag. Imorse när jag vaknade lite efter 06.00 var det iskallt i huset. Liverpool bjuder på minusgrader och senare i eftermiddag kommer regnet-snön (beroende på om temperaturen orkar kämpa sig förbi nollan antar jag).

Som bekant ser nedräkningen inför jul lite annorlunda ut, räknar ner arbetsdagar och deadlines snarare än öppnar en mysig lucka, och igår fick vi reda på att vi ska ha hunnit med ännu ett forskningsprojekt innan jul. Tack och lov slipper vi rapporten, den behöver inte in förrän efter januaris tentaperiod. DET var ju snällt och omtänksamt av universitetet :P

Idag har jag tentaplugg och kriminologidissertation på agendan, ska även in på en föreläsning. Vad har ni planerat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0