Burr!!

Idag är det kalla minusgrader och snö överallt förutom just hos oss. Liverpool och Manchesters flygplatser har snö på landningsbanorna men än så länge är det bara frost och is utanför. Jag kan ju säga som så att det märks skillnad på engelska hus. Trots att värmen är på är det kallt även inomhus, jag är mest glad att man vänjer sig så fort och att kroppens termometer anpassar sig. Snacka om att mitt huvud var som en istapp imorse när jag vaknade, haha. Jag lyssnar på julmusik och önskar nästan att det hade kommit lite mysig snö även här.

Om en liten stund ska jag hänga med Becky in till universitetet och organisera det sista jobbet som ska få göra resan över vattnet. Sedan har jag en massa småfix som ska ordnas. Sedan ikväll ska vi ut och fira rosannas födelsedag men det får nog bli en någorlunda tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0