Bore...

Skulle man kunna beskriva mig idag, och med all rätta. Efter morgonens föreläsning, som återigen bara varade en halvtimme- gissa om jag tänker anmärka på detta!, åkte jag rätt hem och placerade mig vid skrivbordet och där blev jag sedan sittandes med ett kort avbrott för lunch.

Avslutade precis kvällens middag, penne med kyckling & spenat, och hade en allmänt trevlig stund nere i köket med Becky, Jim & Vinny. Nu funderar jag på att ge mig för idag. Förvånansvärt nog har jag inte kraschat alls trots begränsade 3,5 timmars sömn. Det svåra är att hålla sig borta från gymmet till förmån för att få sammanhängande arbetstimmar,  kanske påverkar det sömnen så fort. Jag vet inte. Dock tycker jag att 09-20.00 kanske borde räknas som en godkänd arbetsdag. Imorgon är det neurofarmakologi och motivationstenta kl09.00 så till det behöver ju huvudet vara utvilat. Becky den fubiken är klar inför jul nu...mindre inspirerande när jag själv har en tuffare tid fram till juluppehållet.

Det får nog bli lite tända ljus här nu och en flytt över till sängen. Då kan jag alternera mellan lite tv-tid och att gå över minnesanteckningarna till tentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0