Bara liite till!

Kanske kan jag avsluta arbetena under eftermiddagen, tänk vad skönt att få ha helgen- Luciahelgen- ledigt. Om jag hinner klart är det nämligen precis vad jag tänker tillåta mig, på måndag kan jag börja knyta ihop och planera tentaplugg. Tillsvidare hoppas jag och fokuserar på målet.

Igår kväll åkte hela huset in till stan för att äta middag tillsammans, plånböckerna fick dock tänka lite logiskt så vi hamnade på Pizza Hut där det erbjuds gratis läsk. Ovan som jag är vid läsk fick jag inte i mig mer än 2 glas, knappast tillräckligt för att göra skäl för sig men i alla fall. Trots att maten tog lång tid och inte var vad vi beställde hade vi en härlig kväll med många skratt, precis vad som behövs! Sedan sov jag skönt hela natten och vaknade inte till förrän vid 06-snåret. Rotade fram mina skidstrumpor och provade att sova med dem på, det verkar ha hjälpt. Kanske kan det vara så att jag varit kall om fötterna??


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett syskondrag det där med kalla fötter?

2009-12-11 @ 12:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0