Sedan sist

Okej, verkligen mycket dåligt med uppdatering under sommaren. Se det från den ljusa sidan- jag är inte beroende av min kära laptop! Sedan har det blivit en hel del jobb också, det där med att gå av schema höll inte ens en dag så jag jobbar fortfarande. Ledig tid är det så klart många rundor fram och tillbaka till huset för att flytta allt smått och gott. Det ska definitivt bli roligare att komma tillbaka till England och ordna med mina "egna" grejer...eller kanske inte. Generellt är jag rätt trött på det. En tripp till IKEA hade varit roligt,ska bara lösa transporten först.

Idag har jag varit en runda i huset och hämtat grejer men ska iväg och jobba om en stund. Ikväll kommer F över på middag och möjligen en runda på festivalen. Den allmänna uppdateringen får ske i bilder, faktiskt.



Jag och Ronja myser i soffan, istället för att duscha och bli klar till jobb.



O´Malley hittade raskt en ny favoritplats efter att människorna varit en vända till IKEA för att införskaffa garderobsförvaring.


Ronja har klart för sig vilken tron hon föredrar...


medans O´Malley är mera ombytlig.

Själv har jag kort ägnat mig åt en av dödssynderna...frosseri! Gott var det!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en jättetrevlig kväll! Puss och kram

2009-08-22 @ 03:32:30
Postat av: Mamma

Vadå, egna grejer? Du bor väl för sjutton här en hel del du också! Hm vi får nog attan lägga i en högre växel förresten.

2009-08-22 @ 20:11:38
Postat av: Petra

Du har ju inte precis behövt stå själv. Jag har varit med och flyttat både "mina" och "andras" grejer, eller hur. Jag är i lägenheten över sommaren och då har jag minsann gjort skäl för mitt uppehälle. Sedan börjar jag om från början där jag själv ska bo. Flytthjälp?

2009-08-23 @ 11:17:24
URL: http://petragron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0