Varvarme!

Jaha, annu en dag att avnjutas i solsken! Inte alls illa tajmat fran min sida, naja universitetets kanske MEN hade jag inte bestamt att skubba fredagens forelasningar hade jag ju kunnat njuta betydligt farre dagar. Alltsa, val planerat =)

Efter att lillasyster ovningskort med pappa blev mobilen antligen inlamnad pa lagning hos en saljare som inte alls forstod varfor kollegorna klyddat, enligt honom var det inga som helst problem att ordna saken. Hursomhelt, Bob's your uncle! Den ar pa vag och forhoppningsvis hinner den bli klar innan jag flyger tillbaka till Liverpool, sedan ska jag val slippa greja med tekniska mojanger pa ett bra tag. Kan jag ju i alla fall fa inbilla mig!

Litteraturstudien fran nagra veckor sedan fick jag ju reda pa innan jag akte hem attden hade gatt bra. Gick forvisso bakvagen och pratade med min handledare som lamnade ut resultatet. Kontoret som egentigen ska gora detta hade deadline i mandags, igar fick vi mail om att de lamnade ut i man av tid. Dra mig baklanges- det dar med att halla pa tider ar visst nagot som ar olika strikt beroende pa vilket hall det ar. Skulle vilja uppleva den dagen da vara forklaringar hade ursaktat oss, nej ar man student har man ingen flexibilitet medan manga (inte alla) fran universitetet verkar tycka att det ar helt i sin ordning att framfora undanflykter. Och de har ju helt ratt, for vad ska vi gor at saken?! Nu spelar det ju mindre roll for min del den har gangen eftersom min handledare tyckte att jag naturligtvis skulle fa "halla pask" utan att behova fundera pa hur det gatt. For det ar ju samtidigt sa att om det gatt mindre bra ar man tvungen att fa battre pa salstentan for att na upp till ett okej betyg och DET kan ju vara bra att veta nar man lagger upp forberedelserna. Dagens spade gar alltsa till UnderGraduate Office som tydligen ar de enda med arbetsbelastning. Men det jag egentligen skulle skriva nar jag borjade pa det har stycket var att jag bestamt att vara "ledig" till och med idag och ta upp tentastudierna imorgon. Men jag blev lite distraherad nar tankarna strommade.

Nu blev det lite kyligt har sa jag tror att jag snart ska flytta in till vardagsrummet istallet dar solen lyser pa fonstrena. Hur mycket jag an vill latsas sa ar det tidig var och inte sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0