vardagsfix

Så var det ju det där med kosthållningen! Tog mig en tur till ASDA och blev VARM. Det är ju inte lika varmt här som hemma, men en cardigan och en raskpromenad blev ändå lite i överkant. Härligt! Min inköpslista:


Till knäckemackorna- hummus, hel spenat, röd paprika. Till muslin- matig yoghurt, idag blev det alpro soya naturell yoghurt som kostade lika mycket som grekisk yoghurt. Sedan passade jag på att köpa portions alpro soya yoggi som enkelt kan slängas ner i väskan. Hyfsat pris ändå, runt 80:- (beroende på kursen)


Redan hemma; tonfisk, musli, kaffe (zoegas såklart!), melitta och mormors köttbullar.


Det verkar som att frukten tar slut i matsalen, har inte funnits någon sedan jag kom tillbaka. Om så är fallet får jag väl köpa lite selleri och gröna äpplen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ser ju härligt ut :) Plus i kanten för Zoegas kaffe!

2009-04-29 @ 14:32:07
URL: http://frida88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0