Ute i god tid!

Gick precis en runda for att forsoka skaka av mig huvudvarken som jag tror harstammar fran en knepig sovstallning, vaknade med kudden fastkilad mellan axel och huvud. Det gick hyfsat men mest av allt tog jag promenad med ypperlig planering! Precis nar jag var pa vag in genom dorren borjade det regna, sadana dar fina regndroppar sa att man aldrig egentligen begriper om det ar fuktigt eller regnar forran man inser att man blir blot valdigt fort!

Tittandes ut genom fonsterrutan pa regnet passade jag pa att fa i mig ett mellanmal; en liten matsalsbanan och 2 av mormors kottbullar korda i mikron pa ett lock fran hemkops rodbetssallad :P Ringde forresten mormor for att gratulera pa namnsdagen eftersom det ju ar valborgs....massoafton ja! Hennes namnsdag ar naturligtvis imorgon, vilket star klart och tydligt i min almancka! Fast mormor blev jatteglad i alla fall =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0