UNBERBAR dag och en liten nypa salt

Jag har haft en lang och behaglig dag som forhoppningsvis kommer bli annu langre. Imorse var det till att upp och sta relativt tidigt for att kora syrran till en forelasning (som tydligen visade sig vara onodig som tusan), motte sedan upp med mamma innan vi kasade in och hamtade upp en mindre imponerad syster yster. En liten shoppingtur pa nya Entre tillsammans med mormor & mamma tillforde inget nytt i min garderob och jag maste saga att jag inte var overost imponerad av "norra europas storsta kopcentre". Men det var en trevlig runda.

Lite patrull har jag som bekant haft med att fa min mobil lagad, for att inte tala om att "fa lov" att behalla mitt konto hos 3. Vilket ar valdigt synd eftersom jag tidigare alltid varit lika nojd. I alla fall har de sa att saga inte kvar uppgifterna pa mitt kop och det verkar inte som att papperna har star att finna, ska ta mig en extra-titt sjalv, kan ju vara svart att forklara over telefon var ett specifikt ark star att finna. I alla fall skulle jag logga in pa internetbanken och soka fram bankbetalningen. Dom av min forvaning nar detta inte fungerade! Lugn i stormen tankte jag och laddade ner det nya sakerhetsprogrammen men till ingen lycka. Pa telefonen och ringde upp banken, IGAR gick mitt bankid ut! Igar....Vilken osis :P Imorgon far sig alltsa bankkontoret ett besok sa att jag kan hamta ut ett nytt. Jag hade inte ens en tanke pa att de andrat deras giltighetstid. Ska nog kanske hora om man kan fa meddelande vidarebefodrade till mail eller dylikt. (Eller sa far jag ta for vana att logga in lite nu och da...)

Just nu njuter jag av det UNDERBARA varvadret!! och tittar med ett halvt oga pa Mordkommissionen. Det finns mkt jag gillar med England men ibland ar jag sugen pa lite skandinavisk stil, ma det vara inredning, tv eller kultur. Det ar min bonus, att fa ta del av olika varldar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0