Svensk mark!

Då är jag åter på svensk mark, för någon vecka framöver i alla fall. Det ska bli jätehärligt att få rå om varandra. Flyget var inga problem alls och definitivt en smidigare tur än under julen. Dagen i övrigt har bjudit på lite bilkörning (efterlängtat) och en tur på Burlövs Centrum (vardag!). Och äntligen fick jag ätit laxfile samt korv stroganoff. Falukorv får ju tydligen bara säljas i Sverige (och på IKEA?) som fått dispans. Egentligen har falukorv för låg kötthalt men eftersom det är såå ursvenskt har vi fått dispans, tur tycker jag! Just nu slappnar min rygg av i SOFFAN och jag har zappat fram Okänd Diagnos på tvn. Just nu känner jag mig pigg men tror att jag slocknar som en stock så fort jag lutar mig bakåt. Brukar ju gå så!






Många lär nog sova gott vid det här laget, jag ska försöka hålla mig vaken och njuta några timmar till!

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att ha dig i Sverige ett tag - njut ordentligt av allt du saknat (bilkörningen förstår jag verkligen). Vi får ses jättesnart- saknar dig! Pussar och kramar

2009-04-01 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0