Ovärdsliga funderingar...

Jag sitter här med min kopp kaffe och funderar över dagen framför mig. Ska jag ta upp böckerna och plugga vidare, ska jag låta det vila och i så fall slappar jag idag eller ska jag ägna dagen åt och fixa och greja. Tack och lov är det, påsken till trots, öppet på en hel del ställen. Visserligen är ju påsken en rätt stor religiös helgdag men i alla fall jag kan känna mig lite hämmad bara av att VETA att jag inte kan åka iväg om jag skulle vilja. Dagens i-lands problem men i alla fall...

Hursomhelst, solen skiner ju (nästan så jag kan skriva som vanligt!) bäst vore väl att ta dagens som den kommer.

Förresten, har köpt en ny parfym som jag tycker luktar väldigt gott: Burberry Summer. Den kan jag verkligen rekommendera!


Sedan funderar jag på att införskaffa ett Nintendo Wii Fit, som alternativ till ett träningskort. Har blivit försäkrad att det ska fungera att ta med hem till England sedan, ska utan problem gå att koppla in i deras tv:ar.
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0