Morgonstund!

Jag antar att jag ater vant mig vid att vakna om morgnarna och idag fick jag tog jag mig till och med sovmorgon om man raknar i svensk tid. Jag har varit vaken en liten stund och klockan ar alltjamt knappt 07.00 har. Jag funderar pa om jag ska satta pa en film/tv-program, prova fitnessyogan eller ga pa en morgonpromenad. Men eftersom alla trad och buskar slagit ut medan jag befann mig hemma i sverige far det allt bli en promenad. Genom kanns luften frisk och krispig men inte allt for varm- sa dar som det brukar vara pa varen eller nar det precis har kommit en regnskur.

I alla fall, jag far kla pa mig sa jag hinner ga en promenad och vara tillbaka i tid till att duscha innan frukost. Fast vi skulle inte ga forran 09.00 sa det borde vara ratt lugnt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kommer nog aldrig riktigt kunna förstå dina tidiga morgonvanor :) Steg själv, och då ganska motvilligt, upp vid halv elva. Det var underbart att ha dig i Sverie ett tag - och nu går nog tiden ganska fort under tentaperioderna, så vi ses ganska snart igen :) Puss och kram

2009-04-28 @ 11:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0