min "valborg"

Beklagar om det kanske blir lite tjatigt, det kanns som att jag varje morgon mest skriver om att jag vantar pa frukost. Det ar ju dock sa. Klockan ar 08.30 vilket innebar att det ar en halvtimme tills vi bestamd tid. Tror nog att det inte ar svart att lista ut att det ska bli skont att kunna ga upp pa morgonen (oftast runt 07.00), ga en promenad eller lasa lite, duscha och kolla mail och sedan kunna ata frukost sa fort jag ar klar. Det blir oftast en vantan pa runt en halvtimme/trekvart for min del innan klockan ar nio.

Idag regnar det och M hade sett att det skulle gora sa aven imorgon- mindre kul. Igar kvall var B och jag over till M och R for att titta lite pa Bridget Jones som aldrig blir dalig! Egentligen var planen bio men nar det val kom till kritan var vi inte sugna sa det far bli en annan gang.
 
Ingen Valborgs firas det har, daremot blir det nog langhelg for vanliga arbetare for pa mandag ar det May Bank Holiday (=rod dag). Som student med tentorna framfor sig spelar roda dagen ingen som helst roll. Idag hoppas jag komma langt pa uppsatsen, gor jag det foljer jag kanske med in till en bar som ligger nara universitetet senare under kvallen. Far se, det ar fodelsedagsfest pa g imorgon ocksa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0