lazy sunday

Gårdagen bjöd verkligen på sommarväder så det blev en tur till BO01 för att syster skulle få gå loss med kamerna sin. Huvudmotivet var jag eftersom mormor efterfrågat en bild. Hon fick jättefina studiobilder på S & J i julklapp men eftersom jag inte befunnit mig i Malmö fanns det naturligtvis inga på mig. J ritade en superfin avbild av mig när jag jobbade, mormor tyckte visst att den var super och kommer nog att behålla även den men tyckte nog att det vore kul med en mer nytagen bild också. Igår stod vi alltså till tjänst. Sedan spenderade jag tid med att vänta på min fika-träff. Det där moderna påfundet med punktlighet verkade helt bortglömt och jag som fullkomligt avskyr när tider inte passas. Jag är den där tjejen som sitter utanför 15 minuter innan föreläsningen börjar (tur att M är likasinnad!) I alla fall, till slut blev det en fika vid kanalen i Malmö, ni vet där man kan hyra trampebåtar?! Cappuccinon från kafferosteriet kan jag dock inte rekommendera, precis som på de flesta andra ställen smakade cappuccinon som en något blaskig latte- INTE vad jag förväntar mig!


Idag är det inte lika fint ute men det spelar mig mindre roll, jag är på väg in till Malmö för att träffa E!! Fika i deras fina andrahands-lgh tror jag bestämt att det blir, men jag har info om att det är nya boendeplaner på g. Många som flyttar på sig för tillfället men det tycker jag bara är härligt =) Lazy sunday gillar jag, då har jag energi att jobba sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0