Happy saturday!

God morgon allihop!! Jag har sovit så underbart skönt inatt =) Jag sover alldeles utmärkt i soffan också men ibland är en säng precis vad som behövs. Hade jag inte varit tvungen att "lämna tillbaka" den imorse till en trött nattjobbare hade jag kanske legat och degat fortfarande.  Nu är jag i alla fall uppe sedan ett bra tag tillbaka men det är löntlöst, boxern BARA hackar! Det går knappt att titta :@


Senare idag ska jag in till Malmö och fika med en kompis som har det kämpigt just nu, jag håller tummarna för att det ska vara tillräckligt varmt att sitta ute. Jag funderar på kafferosteriet (som nog lär vara översållat med folk) eller take-away vid kanalen! Försmak av sommaren =) Kamera kommer med, lovar!!(Nu har jag ju enback-up i mobilen)


Bildbevis fr inatt - O'Malley gosar med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0